Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Nauczanie zintegrowane » Specjalne potrzeby edukacyjne - dzieci młodsze » EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)
kalendarz 2026
baner-ogólny
KLOCKI
GRY I ZABAWKI EDU
polski jako obcy
EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)
EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)
EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)
EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)
EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)
EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)

EDUTERAPEUTICA LUX ADHD 6-10 LAT ONLINE (ROZ041B)

Ei System

Dostępność: Dostępność - 3 dni

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Cena: 1 936,90 zł

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

EDUTERAPEUTICA LUX ADHD ONLINE

Wersja online Eduterapeutica Lux ADHD dla dzieci 6 do 10 lat.

Licencja otwarta bezterminowa. 

Szkolenie online z obsługi programu oraz wsparcie merytoryczne i serwisowe - GRATIS!

Zestaw Eduterapeutica ADHD zawiera:

  •     105 ćwiczeń multimedialnych na platformie edukacyjnej www.educhmura.pl,
  •     178 kart pracy do własnego wydruku dostępnych online, 
  •     5 kart pracy do scenariuszy zajęć integracyjnych do własnego wydruku dostępnych online,
  •     14 kart pracy do budowania samooceny ucznia do własnego wydruku dostępnych online,
  •     poradnik ze scenariuszami zajęć dla nauczyciela w wersji online,
  •     szkolenie on-line dla nauczycieli,

Program przeznaczony jest do prowadzenia zajęć i terapii z dziećmi, które mają:

  •     zdiagnozowane ADHD,
  •     symptomy zachowań bez diagnozy,
  •     wysoką wrażliwość,
  •     trudności emocjonalne,
  •     problemy w koncentrowaniu się.

Korzyści dla nauczyciela, nauczyciela specjalisty, terapeuty:

  •     zaoszczędzisz czas na przygotowanie zajęć dzięki gotowym kartom pracy i scenariuszom,
  •     bez problemu dopasujesz ćwiczenia do rozwoju i potrzeb dziecka,
  •     bez problemu zaangażujesz dzieci w zajęcia przyjaznymi zadaniami multimedialnymi,
  •     zintegrujesz grupę, w której są dzieci z ADHD,
  •     zaobserwujesz szybkie efekty terapii.

Korzyści dla dziecka:

  •     z łatwością zacznie kontrolować dekoncentrację,
  •     rozwinie umiejętność panowania nad emocjami w sytuacjach trudnych,
  •     pozna procesy poznawcze wykorzystywane w procesie uczenia się,
  •     chętnie weźmie udział w zajęciach terapeutycznych, które będą interesujące i przyjemne dla dziecka.
 
 
Ćwiczenia multimedialne zawarte w Eduterapeutica ADHD skoncentrowane są w 5 obszarach stymulacyjnych:

MODUŁ 1 – HAMOWANIE REAKCJI – ćwiczenia i zadania uczące reakcji hamowania. Od technik zadaniowych do gier, które odraczają gratyfikację celu, z uwzględnieniem systemów żetonowych. Przede wszystkim celem nadrzędnym jest uczenia dziecka czekania, odroczenia swojej reakcji zamiast reakcji na „tu i teraz”.

MODUŁ 2 – KONTROLA WŁASNYCH EMOCJI „PANOWANIE NAD SOBĄ” – zadania i gry związane z szeroko pojętą inteligencją emocjonalną. Zadania symulacyjne, bajki, sytuacje społeczne, komiksy społecznych wzmacniające kompetencje dziecka w obszarze identyfikowania emocji, ich funkcji, zachowań zastępczych, technik relaksacji oraz reakcji sytuacyjnych.

MODUŁ 3 – KONCENTRACJA UWAGI MIMO DZIAŁANIA DYSTRAKTORÓW – zadania, ćwiczenia i gry wzmacniające koncentrację uwagi z uwzględnieniem kontrolowanej dekoncentracji oraz przerzutności uwagi.

MODUŁ 4 – GOTOWOŚĆ DO POŚWIĘCEŃ NA RZECZ NADRZĘDNEGO CELU – zadania, gry, ćwiczenia do wykorzystania w pracy grupowej, indywidualnej lub z zespołem klasowym. Ich celem jest praca nad egocentryczną postawą dziecka z ADHD z uwzględnieniem takich postaw pożądanych jak empatia oraz identyfikowanie potrzeb innych. Ponadto zadania, które będą polegały na rezonowaniu neuronów lustrzanych odpowiedzialnych za postawy współpracy.

MODUŁ 5 – PAMIĘĆ OPERACYJNA (AKTYWOWANA „TU” I „TERAZ) – zadania, ćwiczenia i gry rozwijające pamięć roboczą (bezpośrednią) oraz pamięć słuchową i zadaniową. Celem tych zadań jest korelacja ćwiczeniowa w obszarze procesów poznawczych.


Numer 1 w terapii - Eduterapeutica lux:

  •     Możliwość prowadzenia terapii na różnych urządzeniach: komputerze, laptopie, tabletach oraz ekranach dotykowych.
  •     Nowość! Możliwość pobrania ćwiczeń interaktywnych i przesłanie ich uczniowi za pomocą wiadomości  e-mail.
  •     Licencja otwarta pozwala na zainstalowanie programu na dowolnej liczbie urządzeń – dostęp do programu dla całej kadry pedagogicznej i wszystkich uczniów.
  •     Możliwość pracy z uczniem w klasie i gabinecie, a także na odległość.
  •     Bezpłatne wsparcie merytoryczne, techniczne.
  •     Dostęp do bezpłatnych i certyfikowanych webinarów merytorycznych.

Dlaczego polecamy program EDUTERAPEUTICA LUX ADHD?

Rośnie liczba zdiagnozowanych dzieci z ADHD!

Zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD)  to neurorozwojowe zaburzenia psychiczne z deficytem uwagi oraz brakiem koncentracji uwagi. Objawia się nadpobudliwością, hiperaktywnością , nadpobudliwością ruchową lub impulsywnością.   Zazwyczaj przed ukończeniem przez dziecko 5. roku życia można już zauważyć pierwsze symptomy ADHD.

Zaburzenia związane z ADHD diagnozuje się u ok. 6-7% dzieci w wieku wczesnoszkolnym*.
Terapia jest konieczna

ADHD diagnozowane jest częściej u chłopców objawiając się głównie porywczością oraz nadruchliwością .W przypadku  dziewczynek pojawiają się zaburzenia uwagi i koncentracji.

Praca z dzieckiem z ADHD dotyczy wszystkich nauczycieli, którzy mają dzieci z ADHD w grupie, nie tylko specjalistów/terapeutów

Lekceważenie problemu może w przyszłości wpływać na funkcjonowanie dziecka i przejawiać się np. trudnościami w szkole,  słabszymi wynikami czy odrzuceniem przez rówieśników.  Niestosowanie terapii może powodować problemy emocjonalne, obniżenie poczucia własnej wartości oraz nieprawidłowo utrwalone role w grupie rówieśniczej.
Od czego rozpocząć terapie?

Zajęcia terapeutyczne najlepiej jest wprowadzić od 5. roku życia dziecka ze względu na neuroplastyczność mózgu.

Terapie dzieci z ADHD należy zacząć od wzmocnienia reakcji hamowania oraz podnoszenia progu frustracji.  Kolejnym lub równoległym etapem powinna być praca nad poszerzaniem świadomości w obszarze emocji oraz regulacji emocji i reakcji. Ponadto w czasie zajęć terapeutycznych należy wzmacniać procesy koncentracji uwagi. Ważnym etapem terapii jest praca nad gotowością dziecka do rezygnacji z własnych przyjemności na rzecz innych osób. Z pewnością należy wprowadzić treningi pamięci bezpośredniej.

O Autorce:

MONIKA BEKKER-GOSKA

Wspaniały pedagog, na co dzień pracująca jako terapeuta, z ogromnymi sukcesami w pracy z dziećmi mającymi trudności w nauce. Specjalistka z długoletnią praktyką. Magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, oligofrenopedagog, coach, neurodydaktyk. Pracuje w ośrodku rehabilitacyjnym oraz w prywatnym centrum medycznym z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności, szczególnie z dziećmi z problemami szkolnymi i emocjonalnymi. Ponadto prowadzi szkolenia dla kadry oświatowej oraz warsztaty dla rodziców. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych.


 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

DZIAŁANIE SKLEPU

30-04-2025Wyświetleń: 1505

Wszystkie placówki publiczne, gdzie nabywcą jest miasto, gmina, powiat itp otrzymują od nas faktury z odroczonym terminem płatności.

Po złożeniu zamówienia niezwłocznie przystępujemy do jego kompletowania.

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ