» » » PROGRAM FOXE DYSKALKULIA LIC.WIELOSTANOWISKOWA WIECZYSTA (ZAB834)
PROGRAM FOXE DYSKALKULIA LIC.WIELOSTANOWISKOWA WIECZYSTA (ZAB834)

PROGRAM FOXE DYSKALKULIA LIC.WIELOSTANOWISKOWA WIECZYSTA (ZAB834)

Dostępność: Na zamówienie - czas realizacji od 5 do 30 dni roboczych

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Wysyłka kurierska (POMOCE NAUKOWE, ZABAWKI, DRUKI, CHEMIA) - 0,00 zł
kurier - paleta: max. wymiary przesyłki: 120x80 wys.180 cm, waga do 200 kg - 150,00 zł
własny transport na terenie woj. lubelskiego - 150,00 zł
własny transport na terenie miasta Lublin i powiatu lubelskiego - 50,00 zł
Wysyłka kurierska (MEBLE, PLACE ZABAW, AKCESORIA SPORTOWE) - 50,00 zł
odbiór osobisty - 0,00 zł

Cena: 700,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 700 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
PROGRAM FOXE DYSKALKULIA LIC.WIELOSTANOWISKOWA WIECZYSTA

* dodatkowe informacje:

Zagadnienia: ćwiczenie pojęcia liczby, ćwiczenie czynności matematycznych, rozwiązywanie prostych zadań tekstowych i układanie do nich równań. Klasyfikacja liczb ze względu na relacje większości (mniejszości). Proste działania: dodawanie, odejmowanie, mnożenie. Zbiory. Dla kogo: uczniowie młodszych klas SP i nawet 6-latki. Rodzaje ćwiczeń:

  1. ”Zgadnij o jakiej liczbie myślę” czyli chodniczek liczbowy (ćwiczenie pojęcia liczby, komputer zgaduje liczbę, którą wybrał uczeń poprzez zawężanie obszaru poszukiwań)
  2. ”Gra w węża” (uczeń współzawodniczy z komputerem, gra ćwiczy czynności matematyczne: uczeń musi liczyć, dodawać)
  3. „Rozwiązywanie prostych zadań” typu: „Mama kupiła 2 jabłka i 3 gruszki. Ile owoców kupiła mama?” występujące w 2 wariantach:
    Uczeń ma podać odpowiedź (liczbę)
    Uczeń ma ułożyć równanie (w powyższym przykładzie 2+3=5) Uwaga, w kolejnych wykonaniach danego zadania używane są różne liczby, tak aby uczeń nie nauczył się go na pamięć
  4. Klasyfikowanie figur geometrycznych
  5. Przyporządkowanie liczb do zbiorów ze względu na relację większości, mniejszości (dane są liczby, uczeń ma wybrać liczby większe np. od 5 i mniejsze od 5). Uczeń ma tak przenieść liczby aby spełnione były odpowiednie nierówności.
  6. Przyporządkowanie działań do podanych wyników (podana są działania np. 2+3, 3+4, 5+7 oraz wyniki: 5, 7, 12 uczeń ma tak przenieść działania aby pasowały do wnyków. Typy działań: dodawanie, odejmowanie na liczbach całkowitych dodatnich i {0}, mnożenie.

Prezentacja 6 i 7 są podzielone ze względu na zakres liczb, a 7 ze względu na rodzaj działania.

 

Polecamy produkty