Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Multimedia » Programy multimedialne - edukacja » GoPlay. PAKIET 7 ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH DLA DZIECI 5-6 LAT (HIT018Z)
GoPlay. PAKIET 7 ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH DLA DZIECI 5-6 LAT (HIT018Z)GoPlay. PAKIET 7 ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH DLA DZIECI 5-6 LAT (HIT018Z)
GoPlay. PAKIET 7 ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH DLA DZIECI 5-6 LAT (HIT018Z)
GoPlay. PAKIET 7 ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH DLA DZIECI 5-6 LAT (HIT018Z)

GoPlay. PAKIET 7 ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH DLA DZIECI 5-6 LAT (HIT018Z)

HITOBITO

Dostępność: Dostępność - 3 dni

Koszt wysyłki: od 22,00 zł

Cena: 2 990,00 zł

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

GoPlay. PAKIET 7 ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH DLA DZIECI 5-6 LAT.

GoPlay – przygotuj się do szkoły! Otwarta licencja dla placówki edukacyjnej

•    Dla dzieci w wieku 5-6 lat
•    W zabawie rozwija umiejętności szkolne
•    Przekracza granice i łączy świat wirtualny ze światem realnym
•    Zabawy w pomieszczeniach i na zewnątrz
•    Praca indywidualna, w małych zespołach i w całej grupie
•    Otwarta na inwencję nauczyciela
•    Daje nauczycielowi kontrolę nad częścią multimedialną

ZESTAW goplay
 

GoPlay to zestaw pomocy dydaktycznych i wykorzystujących je scenariuszy przeznaczonych na zajęcia z dziećmi pięcio- i sześcioletnimi, przede wszystkim w przedszkolnych i szkolnych „zerówkach”. Pozwala rozwijać w zabawie umiejętności przygotowujące do szkoły, wykorzystując do tego wzajemne interakcje dzieci i związane z tym emocje.
Seria wykorzystuje technologię i multimedia, ale jeszcze częściej korzysta z dużych i małych pomocy do pracy grupowej – na podłodze lub w małych zespołach – na stoliku. W zabawę włączamy też samą przestrzeń wokół nas – zarówno w salach przedszkolnych jak i na zewnątrz budynków. Dzięki temu dzieci w sposób organiczny i jednoczesny rozwijają swoje umiejętności percepcyjne i ruchowe, społeczne i emocjonalne, motoryczne i technologiczne.

GoPlay to seria hybrydowa, czyli łącząca w sobie zasoby multimedialne oraz „analogowe” zasoby tradycyjne i odpowiednie metody ich wykorzystania z dziećmi. Autorzy nie ograniczyli się jedynie do zwykłego zsumowania tych zasobów i działań – obie formy przenikają się i łączą, dzięki czemu świat cyfrowy nie jest dla dzieci czymś osobnym – wkracza w przestrzeń klasy i w akcje wykonywane przez dzieci w świecie realnym.
Tablice multimedialne, chociaż coraz częściej są dostępne w przedszkolach nie pozwalają na jednoczesny dostęp całej klasy, dlatego często stosujemy multimedia sterowane przez nauczyciela (nauczyciel decyduje o dynamice i częściowo o treści wydarzeń) – takie podejście nie pozostawia dzieci samych z technologią i jednocześnie zachowuje czynną rolę nauczyciela.
 

Co znajdziemy w pudełku każdego programu z serii GoPlay?

  • Scenariusze zajęć obejmujące różne typy aktywności indywidualnych, zespołowych oraz angażujących całą grupę dzieci
  • Mniejsze elementy kartonowe do pracy na stolikach
  • Większe elementy kartonowe, nacinane i dziurkowane do pracy na podłodze
  • Inne elementy takie jak: plansze stołowe, plansze plenerowe, sznurki, klocki, kostki, woreczki, kamienie
  • Elementy do samodzielnego wydrukowania: karty, elementy gier i zabaw
  • Gry i zabawy multimedialne
  • Aplikacja obejmująca multimedia, zasoby do samodzielnego wydrukowania, poradniki i scenariusze będzie uzupełniana i aktualizowana.

Licencja:

  •     bezterminowa, obejmuje całą placówkę edukacyjną;
  •     pozwala na zainstalowanie programu na wszystkich komputerach wj placówce;
  •     pozwala na drukowanie i kopiowanie na użytek placówki materiałów do wydruku zamieszczonych w programie,
  •     daje dostęp do aktualizacji i uzupełnień aplikacji oraz zasobów.

Wymagania systemowe

​Minimalne wymagania sprzętowe to komputer z systemem Windows 7/10 posiadający:
●    rozdzielczość ekranu nie mniejsza niż 1024 x 768 pikseli (zalecana rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli)
●    źródło dźwięku

Program przeznaczony przede wszystkim do pracy z ekranami dotykowymi i tablicami interaktywnymi.

Seria obejmuje następujące 7 części:

BOX

Rozumiem i mówię

Zestaw rozwija umiejętności związane z mową i pismem wykorzystując do tego zabawy i gry przenikające świat wirtualny i realny.

Komunikacja to nie tylko słowa i zdania, ale też umowne dźwięki, gesty, znaki i symbole, które są łatwo przyswajane przez przedszkolaki, a jednocześnie przygotowują do znacznie trudniejszego przyswojenia pisma jako umownego i symbolicznego sposobu komunikacji wizualnej.


Autorzy nie zapomnieli też o rozumieniu przekazu językowego – dzieci ćwiczą budowanie złożonych przekazów z prostych elementów o ustalonym znaczeniu, uczą się podstaw logiki i odróżniania prawdy od fałszu.
 

Spostrzegam i rozpoznaję

program

Liczę i rozwiązuję

W zestawie znalazły się gry, zabawy i scenariusze rozwijające podstawowe umiejętności matematyczne ułatwiające dzieciom rozwijanie myślenia operacyjnego. Dzieci korzystają z elementów konkretnych nie tyle w zakresie samej fabuły, co przede wszystkim w zakresie możliwości manipulowania. Manipulować można elementami w materialnej postaci kartoników, klocków, kostek, kamieni i grupujących je sznurków (z możliwością nadania kolejności), woreczków, pudełek jak i w ich wirtualnych odpowiednikach pojawiających się na tablicy multimedialnej lub mniejszych urządzeniach dotykowych (jeżeli są dostępne).
 
program

Buduję i tworzę

Choć może się wydawać, że mówienie o umiejętnościach technicznych i inżynierskich przedszkolaków jest nieadekwatne do ich etapu rozwojowego, to jednak podstawy takich właśnie umiejętności kształtują się już w najmłodszych latach życia. Kształtowanie umiejętności budowania złożonych statystycznych i dynamicznych układów składających się z najprostszych elementów warto połączyć z kształtowanie postaw – chęci i ciekawości budowania połączonego z eksperymentowaniem. Nawet jeżeli skutkiem eksperymentu będzie piękna katastrofa – to właśnie zrozumienie własnych błędów jest często najlepszą nauką.

 
program

Dbam i szanuję

Dbałość o otoczenie – zarówno o porządek w salach przedszkolnych jak i porządek w szerszym zakresie kształtuje się od najmłodszych lat. Nawyki i postawy warto rozwijać właśnie w przedszkolu, żeby dzieci wkraczające w wiek szkolny były już przygotowane do postawy odpowiedzialnej wobec kolegów, rodziny, szkoły i szerzej patrząc – społeczeństwa. Nie zawsze wymaga to osobnych zabaw. Nawyki można kształtować przy okazji rutynowych czynności i innych zajęć. Dzieci uczą się też w najprostszych zabawach rozumienia ograniczenia zasobów i odnawialności zasobów.
program


Współdziałam i czuję

Współdziałanie w grupie rówieśniczej to jedna z podstawowych umiejętności szkolnych i życiowych, dlatego warto ją rozwijać już w przedszkolu. Umiejętności rozpoznawania emocji koleżanek i kolegów, a także wyrażania i uświadamiania własnych emocji można kształtować w sposób integralny jako element wszystkich przedszkolnych zabaw.
program


Gram i planuję

Myślenie strategiczne i algorytmiczne to jedne z ważniejszych umiejętności we współczesnym świecie (choć zapewne były ważne od początków ludzkości). Jak rozwijać takie umiejętności wśród przedszkolaków? Postanowiliśmy unikać nadmiernej cyfryzacji modnego, ale wąskiego „kodowania” i zbyt trudnych problemów. Zaczynamy od podstaw i to zwykle „analogowo” w prostych grach i zabawach, z dużym udziałem faktycznego ruchu samych dzieci wykonujących algorytmy i sprawdzających skuteczność przyjętych strategii. Jednak podstawy te są wbrew pozorom głębokie, sięgające w skrajnie uproszczony sposób do zasadniczych problemów poważnych gier i samej informatyki.

Wiek: 5-6

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ