Zakładając konto w naszym sklepie, przy składaniu każdego zamówienia będziesz otrzymywać PUNKTY. Każdy punkt posiada określoną wartość kwotową, którą będziesz mógł(a) zapłacić za produkty przy następnym zamówieniu. Ilość otrzymanych punktów po zalogowaniu możesz łatwo sprawdzić w ustawieniach swojego konta.
Zakładając konto w naszym sklepie na start dostajesz 500 punktów, które możesz wykorzystać już przy pierwszych zakupach!
Punkty za zrealizowane zamówienie naliczane są każdemu zalogowanemu klientowi po sfinalizowaniu zakupów w momencie wysłania przesyłki. Aby sprawdzić status i ilość punktów należy się zalogować na swoje konto w sklepie. Aktualny stan punktów oraz historia transakcji dostępna jest w zakładce Moje punkty. Podczas składania w przyszłości następnych zamówień, jeśli Klient posiada zatwierdzone punkty, pojawia się możliwość zapłaty za towar przy ich użyciu. Nie ma możliwości wypłacenia wartości punktów w gotówce. Punkty na koncie ważne są 1 rok, po tym terminie są anulowane.
Uwaga - minimalna wartość zamówienia, przy której można wykorzystać zgromadzone punkty to 500 zł.
Maksymalna ilość punktów jaką klient może wydać w jednym zamówieniu - 2000.
Za każdą złotówkę wydaną w sklepie zostanie naliczony 1 pkt.
Dodatkowo:
- za założenie konta w sklepie otrzymujesz 500 punktów na start!
-za zapisanie się do newslettera - 50 punktów
-za napisanie opinii pod produktem - 30 punktów
Aktualny przelicznik 1 punkt = 0,02 zł
Przykład: wartość zakupu: 100,00 zł - wartość przyznanych punktów: 2,00 zł
Zachęcamy Klientów do pisania opinii o naszych produktach. Państwa opinie pomagają nam ulepszać ofertę i są ułatwieniem dla innych Klientów dokonujących zakupów w naszym sklepie. Za każdą oryginalną recenzję nagradzamy Klienta 30 punktami (równowartość 0,60 zł).
Do wystawiania recenzji zachęcamy również Klientów niezarejestrowanych, ale w tym przypadku punkty nie będą naliczone.
W przypadku jakichkolwiek pytań, problemów lub wątpliwości związanych z Systemem Punktów prosimy o kontakt z naszym sklepem.