» » » HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)
HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)
HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)

HISTORIA/PROGRAM KOMP./LICENCJA NA 20PC (HIS221)

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Wysyłka kurierska (POMOCE NAUKOWE, ZABAWKI, DRUKI, CHEMIA) - 0,00 zł
kurier - paleta: max. wymiary przesyłki: 120x80 wys.180 cm, waga do 200 kg - 150,00 zł
własny transport na terenie woj. lubelskiego - 150,00 zł
własny transport na terenie miasta Lublin i powiatu lubelskiego - 50,00 zł
Wysyłka kurierska (MEBLE, PLACE ZABAW, AKCESORIA SPORTOWE) - 50,00 zł
odbiór osobisty - 0,00 zł

Cena: 499,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 499 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
Historia

Ten multimedialny program edukacyjny służy do powtórzenia ważnych wiadomości z historii świata i Europy. Jest przeznaczony dla dzieci z klas 4-6 na poziomie szkoły podstawowej i dla dzieci z klas 1-3 na poziomie gimnazjum.
Program Historia obejmuje zadania i ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty wykorzystywania wiadomości z historii. W pytaniach testowych uczniowie sprawdzą znajomość ważnych wydarzeń historycznych i faktów, wraz z ich datami. Duża liczba ilustracji pomaga w poznawaniu światowej sławy postaci, kierunków sztuki, narzędzi, terenów historycznych itp.
Ćwiczenie

Działy tematyczne:

Prehistoria – Pradzieje
Starożytność – Starożytny Wschód, Starożytna Grecja, Starożytny Rzym
Średniowiecze – wczesne średniowiecze, Europa Środkowa i początki Polski, Polska w średniowieczu, schyłek średniowiecza
Czasy nowożytne – wielkie odkrycia geograficzne, reformacja i epoka renesansu, świat, Europa i Rzeczpospolita w XVI i XVII wieku.
Oświecenie i romantyzm – Europa i świat w XVIII i XIX wieku, rewolucja francuska i wojny napoleońskie, Polska w XVIII i ziemie polskie w XIX wieku.
Historia XX wieku – świat i Polska do II wojny światowej, II wojna światowa, świat i Polska po II wojnie światowej

Interaktywność

Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych.

Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dzięki czemu zadania można rozwiązywać poza komputerem.

Ustawienia pozwalają na wybór liczby przykładów w zakresie od 5 do 20.

Program jest łatwy w obsłudze i dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu orientacja w programie nie stwarza żadnych problemów.

Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informują o najlepszych uczestnikach. Wszystkie wyniki uzyskane przez ucznów wpisywane są do osobnego pliku, w którym jest zawarty rodzaj rozwiązywanego zadania, data, godzina, liczba poprawnych i błędnych odpowiedzi oraz ocena końcowa.


• | Minimalne wymagania sprzętowe * | procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
• | Zalecane wymagania sprzętowe | procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
• | Obsługiwane systemy operacyjne | Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL
* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie

WAŻNE!
WERSJA: Program na CD-ROMie. W przypadku zapotrzebowania na wersję elektroniczną (download) prosimy o kontakt e-mail.
ZAKRES LICENCJI: Szkoły Podstawowe, Gimnazja lub też Szkoły Specjalne (licencja na maks. 20 PC) ( w przypadku zapotrzebowania na licencję na większą ilość stanowisk prosimy o kontakt e-mail)
TYP INSTALACJI: Sieciowa: wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych. Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC).



 

Polecamy produkty