Strona główna » Administracja szkolna » AGD i RTV dla placówek oświatowych » INTERAKTYWNA PODŁOGA FUNFLOOR - PAKIET REWALIDACJA I TERAPIA
INTERAKTYWNA PODŁOGA FUNFLOOR - PAKIET REWALIDACJA I TERAPIA
Nowość

INTERAKTYWNA PODŁOGA FUNFLOOR - PAKIET REWALIDACJA I TERAPIA

Dostępność: Na zamówienie

Czas wysyłki: 3 dni

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Własny transport na terenie woj. lubelskiego - 200,00 zł
Własny transport na terenie miasta Lublin i powiatu lubelskiego - 90,00 zł
Wysyłka kurierska (pomoce naukowe, zabawki, artykuły wyposażenia, druki) - 0,00 zł
Wysyłka kurierska gabarytowa (meble, wyposażenie, przyrządy sportowe) - 50,00 zł
Wysyłka kurierska - 21,00 zł
Kurier - paleta: max. wymiary przesyłki: 120x80 wys.180 cm, waga do 200 kg - 185,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 17,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Program dofinansowania:

Cena: 1 469,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Klipy filmowe (2)

PAKIET REWALIDACJA I TERAPIA *NOWOŚĆ

DO INTERAKTYWNEJ PODŁOGI FunFloor

Zestaw 30 interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie zaburzonych funkcji i rozwój percepcji, jednocześnie wspomagających koncentrację uwagi opartą na analizatorze wzrokowo-kinestetycznym. Pakiet Rewalidacja i Terapia może stanowić niezastąpioną pomoc merytoryczną, gdyż jest opracowany w oparciu o badania naukowe, wiedzę merytoryczną oraz własne doświadczenia z pracy terapeutycznej z dziećmi/uczniami przejawiającymi deficyty rozwojowe. W znacznym stopniu ułatwia pracę nauczycielowi, czy rodzicowi w warunkach domowych jednocześnie znacznie uatrakcyjniając pracę poprzez min. wzbudzanie ciekawości, bazowanie na zasobach dziecka oraz stopniowe przechodzenie do wyższego poziomu.
Aplikacje w pakiecie, podzielone wg. poszczególnych umiejętności:
 
ROZUMIENIE POLECEŃ KONTEKST SPOŁECZNY PERCEPCJA SŁUCHOWA FUNKCJE WZROKOWE KOORDYNACJA WZROKOWO
-RUCHOWA
1. Części ciała
2. Kwiatek
3. Zwierzątka
4. Połącz obrazki
5. Skojarzenia
6. Szukanie przedmiotów
7. Przyporządkowanie nazwy
8. Emocje
9. Chronologia zdarzeń
10. Emocje w zdarzeniach
11. Dopasuj emocje
12. Dopasuj dźwięk
13. Liczenie ze słuchu
14. Alfabet Morse’a
15. Kolejność dźwięków
16. Dźwięki i figury
17. Budujemy ciszę
18. Dopasuj wzorzec
19. Wskaż różnice
20. Uzupełnij ilustracje
22. Brakujący wyraz
23. Zgadnij co to
24. Uzupełnij literki
25. Zwierzęta i literki
26. Przeciwieństwa
27. Pastelowe kolory
28. Rozsypane sylaby
29. Obraz z figur
30. Szukanie wyrazu
 

Rewalidacja to całokształt podejmowanych, usystematyzowanych działań, których celem jest przywrócenie pełnej sprawności, wyrównywanie braków i maksymalne usprawnianie funkcji psychicznych i fizycznych. Czyli korygowanie zaburzonych funkcji, kompensowanie, wyrównywanie i zastępowanie braków oraz dynamizacja rozwoju.
Pakiet Rewalidacja i Terapia daje uczestnikom:
- możliwość pracy w malej grupie,
- indywidualizacje tempa pracy,
- poruszanie się w sferze najbliższego rozwoju,
- gradację trudności, czyli przechodzenie od zadań łatwiejszych do zadań trudniejszych,
- dostosowanie czasu trwania ćwiczenia do wydajności podopiecznego,
- mobilizacje dziecka.

Pakiet zbudowany jest z działów:
1. Rozumienie poleceń jest kluczową umiejętnością, na której opierają się pozostałe umiejętności. Umiejętności bazowe z zakresu rozumienia i naśladowania mowy są niezbędne do przejścia na następne etapy terapii i rozwijania umiejętności bardziej złożonych.
Ten dział składa się z trzech części:
- podstawowe rozumienie poleceń: są to zadania związane z usprawnianiem funkcji słuchowo-językowych (1.1, 1.2, 1.3)
- rozumienie poleceń bez przedmiotów: są to zadania związane z kojarzeniem obiektów ze sobą, łączenie w pary oraz w logicznie pasujące gruby obiektów (1.4, 1.5)
- rozumienie poleceń z przedmiotami: są to zadania, w których wykorzystujemy fizyczne przedmioty, które ułatwiają skojarzenia z wyświetlanymi treściami (1.6, 1.7)
2. Kontekst społeczny jest zestawem ćwiczeń pozwalającym zrozumieć mechanizmy związane z podstawowymi emocjami, dzięki czemu możliwe jest stymulowanie zdolności komunikacyjnych w kontekście społecznym.
3. Percepcja słuchowa są to ćwiczenia stymulujące funkcje słuchowe, jednocześnie wspierające rozwój uwagi i pamięci opartej na analizatorze słuchowym.
4. Funkcje wzrokowe są zestawem ćwiczeń rozwijających percepcję wzrokową, przy jednoczesnym wspomaganiu koncentracji uwagi opartej na analizatorze wzrokowym.
5. Koordynacja wzrokowo-ruchowa to zestaw ćwiczeń kształtujących umiejętność łączenia tego co spostrzegamy z ruchem.

OPIS GIER:

I. ROZUMIENIE POLECEŃ

1. Części ciała
Na ekranie pojawia się postać chłopca lub dziewczynki. Zadaniem dziecka jest wskazanie poszczególnych części ciała, zgodnie z usłyszanym poleceniem płynącym z głośnika.
2. Kwiatek
Na planszy pojawia się kwiat. Zadaniem dziecka jest wskazanie poszczególnych elementów, zgodnie z poleceniami lektora.
3. Zwierzątka
Na planszy umieszczone są ilustracje zwierząt. Zadaniem dziecka jest dopasowanie odpowiedniego obrazka do usłyszanego odgłosu.
4. Połącz obrazki
Na planszy znajduje się kilka par ilustracji, które psują do siebie w logiczny sposób np. łyżka-zupa. Zadaniem dziecka jest połączenie w pary odpowiednich przedmiotów.
5. Skojarzenia
Na ekranie wyświetlone są różne ilustracje. Zadaniem dziecka jest dopasowanie 3 obrazków, które pasują do siebie tematycznie np. rower-kask-dzwonek rowerowy.
6. Szukanie przedmiotów
Na planszy wyświetlają się różne obrazki oraz białe pole, w którym umieszczamy rekwizyt np. książkę. Zadaniem dziecka jest zaznaczenie wszystkich obrazków, które należą doz tej samej kategorii przedmiotów co rewizyt.
7. Przyporządkowanie nazwy
Na ekranie wyświetlane są różne napisy oraz białe pole, w którym umieszczamy rekwizyt. Zadaniem dziecka jest wskazanie napisów, które pasują do tej samej kategorii co wybrany przedmiot.

II. KONTEKST SPOŁECZNY

8. Emocje
Na ekranie wyświetlona jest ikonka przedstawiająca wybraną emocję. Zadaniem dziecka jest odnalezienie buziek, które wyrażają zadaną emocję.
9. Chronologia zdarzeń
Na planszy wyświetlone są cztery zdjęcia, które przedstawiają zdarzenia związane z odczuwaniem podstawowych emocji. Zadaniem dziecka jest uporządkowanie zdjęć w taki sposób, żeby stworzyły chronologiczny ciąg zdarzeń. Ostatnia ilustracja wyraża emocję, spowodowaną zaistniałą sytuacją. Następnie dziecko opowiada co spowodowało, że postać z obrazka odczuwa właśnie taką emocję.
10. Emocje w zdarzeniach
Na planszy wyświetlony jest obrazek przedstawiający daną sytuację. Poniżej znajdują się trzy ikonki symbolizujące emocje. Zadaniem dziecka jest przeanalizowanie, a następnie wybranie odpowiedniej ikonki, która przedstawia jaką emocję odczuwa postać przedstawiona na obrazku.
11. Dopasuj emocje
Na ekranie wyświetlane są ilustracje przedstawiające różne sytuacje np. rozbity kubek. Zadaniem dziecka jest przyporządkowanie ikonki, która wyraża daną emocję do odpowiedniego obrazka.

III. PERCEPCJA SŁUCHOWA

12. Dopasuj dźwięk
Na ekranie wyświetlane są różne ilustracje, natomiast z głośników odtwarzany jest odgłos np. klakson, szczekanie psa. Zadaniem dziecka jest odszukanie i dopasowanie obrazka do usłyszanego dźwięku.
13. Liczenie ze słuchu
Odtwarzany jest pewien dźwięk np. odbijanie piłki. Zadaniem dziecka jest policzenie i podanie liczby powtarzanych dźwięków.
14. Alfabet Morse’a
Gra rozpoczyna się w momencie, kiedy usłyszymy ciąg długich i krótkich dźwięków. Zadaniem dziecka jest wysłuchanie i zapamiętanie kolejności dźwięków, a następnie wskazanie odpowiedniego obrazka, na którym dźwięki przedstawione są za pomocą kropek (dźwięki krótkie) i kresek (dźwięku długie).
15. Kolejność dźwięków
Na ekranie widoczne są cztery kolorowe buzie. Każda z nich ma przypisany inny odgłos. Zadaniem dziecka jest wysłuchanie odtwarzanego dźwięku, a następnie odtworzenie go w odpowiedniej kolejności, wskazując na właściwe buzie.
16. Dźwięki i figury
Na ekranie widoczne są kształty. Każdy z nich ma przypisany do siebie inny dźwięk. Zadaniem dziecka jest nagranie melodii, posługując się figurami geometrycznymi.
17. Budujemy ciszę
Na ekranie wyświetlone są porozrzucane klocki. Z głośników słychać dany odgłos np. szum suszarki. W momencie, gdy dźwięk przestaje być słyszalny, dziecko ma za zadanie stanąć w miejscu, gdzie znajdują się klocki. Kiedy zadanie zostanie właściwie wykonane rozpoczyna się budowa wieży z klocków. Po każdej zakończonej rundzie jeden z klocków zostaje umieszczony na wieży. Gra polega na użyciu wszystkich rozrzuconych kloców i zbudowaniu z nich wieży ciszy.

IV. FUNKCJE WZROKOWE

18. Dopasuj wzorzec
Na planszy znajduje się wzór składający się z poszczególnych elementów. Zadaniem dziecka jest dokładne odwzorowanie wyświetlanego układu.
19. Wskaż różnice
Na planszy znajdują się dwa obrazki, które różnią się od siebie kilkoma szczegółami. Zadaniem dziecka jest zaznaczenie wszystkich różnic.
20. Uzupełnij ilustracje
Na ekranie wyświetla się ilustracja podzielona na dziewięć kafelków. Jednego z nich brakuje. Zadaniem dziecka jest prawidłowe wskazanie brakującego kafelka. 21. Dopasuj figury
Na ekranie wyświetlone są kolorowe figury geometryczne. Zadaniem dziecka jest właściwe rozłożenie kart z wydrukowanymi figurami na odpowiednich polach.
22. Brakujący wyraz
Na ekranie pojawiają się dwa zdania. Drugie zdanie różni się od pierwszego brakującym wyrazem. Zadaniem dziecka jest wskazanie brakującego wyrazu z widocznej rozsypanki.
23. Zgadnij co to
Na planszy widoczne są różne ilustracje. Lektor opowiada o jednej z nich. Zadaniem dziecka jest wskazanie obrazka, o którym opowiada lektor.
24. Uzupełnij literki
Na planszy wyświetlony jest wyraz z brakującą literką. Zadaniem dziecka jest wskazanie odpowiedniej literki, tak aby powstał cały wyraz. W tym celu przygotowane są karty z wydrukowanymi literkami z alfabetu. Należy wybrać jedną z nich i położyć na miejscu brakującej literki.
25. Zwierzęta i literki
Na ekranie rozmieszczone są ilustracje ze zwierzętami. Dziecko ma za zadanie nazwanie każdego z nich oraz wskazanie na jaką literkę zaczyna się jego nazwa. W tym celu
przygotowane są karty z wydrukowanymi literkami z alfabetu, które należy odpowiednio rozłożyć na planszy.

V. KOORDYNACJA WZROKOWO-RUCHOWA

26. Przeciwieństwa
Na ekranie umieszczone są ilustracje. Zadaniem dziecka jest dopasowanie dwóch obrazków o przeciwstawnym znaczeniu.
27. Pastelowe kolory
Na planszy znajdują się kolorowe przedmioty i wzorcowy, pastelowy kolor. Zadaniem dziecka jest wskazanie wszystkich przedmiotów, które zawierają dany kolor.
28. Rozsypane sylaby
Na planszy znajduje się obrazek oraz rozsypane są sylaby. Zadaniem dziecka jest ułożenie wyrazu pasującego do ilustracji.
29. Obraz z figur
Na planszy znajduje się kontur obrazu zbudowany z niepokolorowanych figur geometrycznych. Zadaniem dziecka jest dopasowanie kolorowych kształtów w odpowiednie miejsca, tak żeby powstał obrazek.
30. Szukanie wyrazu
Na planszy znajduje się tabelka wypełniona małymi kwadracikami z literkami. Zadaniem dziecka jest zaznaczenie wszystkich wyrazów zauważonych w tabelce.
 

 


Polecamy pakiet startowy REWALIDACJA jako doskonałe uzupełnienie oferty pakietowej podłogi interaktywnej FUNFLOOR EDU, dostarczanej razem z pakietami EDU, FUN i EKO.
edu fun eko
Pakiet EDU 50 Pakiet FUN 50 Pakiet EKO 10

 



 

Specyfikacja Interaktywnej Podłogi FunFoor MOBILNY

Projektor
Jasność 3500 ANSI Lumenów
Żywotność lampy (tryb standard) Min. 5000 h
Rozdzielczość 1024 x 768
Zasilanie / Pobór prądu
Zasilanie 230 V
Maksymalny pobór mocy 380 W
Pobór mocy gdy urządzenie wyłączone 0 W
Komputer
System operacyjny Linux
Procesor Intel
Dysk SSD mSATA, MLC, min. 16BG
Pamięć RAM Min 2GB
Płyta główna 4 x USB 3.0, D-Sub, HDMI, DC-In, Audio, Mic, mSATA
Dźwięk
Wbudowane głośniki Tak
Moc Min. 16 W
Inne
Rodzaj projekcji Boczna – nad krawędzią obrazu
Ustawienie projektora w zestawie Pionowo
Gniazdo USB 3.0 w panelu zewnętrznym 1 szt.
Gniazdo LAN w panelu zewnętrznym Tak
Możliwość montażu do ściany Tak
Obudowa
Kolor Biały
Wymiary maksymalne 40 cm x 32 cm x 20 cm
Waga maksymalna 9,5 kg
Gniazda USB x 2 szt, Audio, LAN.
Oprogramowanie
System operacyjny Linux
Ilość animacji 80 gier: FUN30 + EDU50
Obsługa za pomocą pilota Tak
Podział gier na grupy Tak
Tryb automatycznego przełączania gier Tak
Dostęp do internetu
Typ przewodowej karty sieciowej 10/100/1000 Mbit/s
Typ bezprzewodowej karty sieciowej IEEE 802.11n/g//b
Gotowy do połączenia internetowego: kabel i WiFi Tak
Gwarancja
Gwarancja na system z wyłączeniem lampy 24 miesiące
Gwarancja na lampę 12 miesięcy lub 2000 godzin pracy
Inne
CERTYFIKAT ISO 9001 TAK
Rozmiar obrazu 270 cm x 200 cm
FUNFLOOR MOBILNY
FUNFLOOR EDU ZABAWY
katalog 2020
ZAMÓW AKTUALNY KATALOG W WERSJI DRUKOWANEJ DLA SWOJEJ PLACÓWKI

Polecamy produkty

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu