METODA PROJEKTU W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - CZ.3
Wersja językowa: polska
Ilość stanowisk: otwarta na placówkę
Typ licencji: edukacyjna
Ważność licencji: bezterminowa, płatne aktualizacje (opcja)
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” – część III – zawiera 4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 3 szkoły podstawowej.
W jej skład wchodzą:
• plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Trzecia część programu zawiera:
o 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
o 20 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
o 12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
o 4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego.
• obudowa dydaktyczna zawiera:
o 33 karty pracy dla uczniów,
o 33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,
• program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,
• diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
Produkt przystosowany do pracy z uczniami o Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych (SPE).
Trzecia część Metody Projektu jest kontynuacją podróży poprzez kolejne intrygujące 4 obszary tematyczne. Tym razem uczniowie poznają inspirujący świat iluzji. W filmach przedstawimy, czym są złudzenia optyczne i na czym polega zawód iluzjonisty. Geografia to kolejny interesujący zakres tematyczny. Uczniowie dowiedzą się, jakimi językami posługują się ludzie na świecie, a także jakie mają zwyczaje. Filmy, interakcje i ćwiczenia w kartach pracy pomogą zrozumieć odmienność kulturową i zainspirują do podróżowania po Polsce, całym świecie aż … do gwiazd - bowiem kosmos to kolejny temat w naszym programie multimedialnym. Uczniowie poznają dokonania Mikołaja Kopernika i wkład w naukę polskiego astronoma. Ćwiczenia i interakcje pozwolą na utrwalenie i usystematyzowanie wiedzy. Ostatnim tematem programu multimedialnego Metoda Projektu jest transport. Uczniowie dowiedzą się, czym charakteryzują się różne środki transportu i jak brzmią po angielsku. Zdobytą wiedzę utrwalą dzięki interakcjom w programie multimedialnym i kartom pracy.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
• łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji,
• wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
• łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
• rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
• wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
• kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
• wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
• zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat.
„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej
w tym:
• edukacji polonistycznej,
• edukacji muzycznej,
• edukacji społecznej,
• edukacji plastycznej,
• edukacji przyrodniczej,
• edukacji matematycznej,
• edukacji zdrowotnej,
• zajęć komputerowych,
• zajęć technicznych,
• wychowania fizycznego.
CECHY SZCZEGÓLNE:
• DOWOLNOŚĆ NOŚNIKA MULTIMEDIALNEGO – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
• WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
• INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
• PLATFORMA DYSTRYBUCYJNA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
• INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.
Licencja na placówkę - Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.
Nośnik - USB/link - produkt zawiera pusty pendrive wraz z instrukcją pobrania programu za pośrednictwem przesłanego linka)
Po upływie roku istnieje możliwość wykupienia aktualizacji.