Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Rozwój malucha i edukacja przedszkolna » Dojrzałość społeczna i emocje » ROBOTY - OŻYW SWOJE EMOCJE! ROZWIJANIE INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ (LOG250)
kalendarz 2026
baner-ogólny
KLOCKI
GRY I ZABAWKI EDU
polski jako obcy
ROBOTY - OŻYW SWOJE EMOCJE! ROZWIJANIE INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ (LOG250)ROBOTY - OŻYW SWOJE EMOCJE! ROZWIJANIE INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ (LOG250)ROBOTY - OŻYW SWOJE EMOCJE! ROZWIJANIE INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ (LOG250)
ROBOTY - OŻYW SWOJE EMOCJE! ROZWIJANIE INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ (LOG250)
ROBOTY - OŻYW SWOJE EMOCJE! ROZWIJANIE INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ (LOG250)
ROBOTY - OŻYW SWOJE EMOCJE! ROZWIJANIE INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ (LOG250)

ROBOTY - OŻYW SWOJE EMOCJE! ROZWIJANIE INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ (LOG250)

IMPORT EU

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Cena: 108,15 zł

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

OŻYW SWOJE EMOCJE! ROZWIJANIE INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ 

Gra zawiera 2 kółka i 40 kart wykonanych z mocnej, bardzo wytrzymałej i wysokiej jakości grubej tektury. Z kart tworzone są 4 roboty składające się z 10 kart każdy, a każdy element robota ma na plecach jedną z dziesięciu podstawowych emocji, które kierują naszym zachowaniem: szczęście, smutek, złość, zaskoczenie, wstręt, podziw, strach, ciekawość, bezpieczeństwo i poczucie winy.

Wykonane z przyjaznego dla środowiska materiału pochodzącego z lasów zarządzanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

OPIS IKON

Gra zawiera dwa identyczne koła, aby umożliwić równoczesną grę w dwóch grupach.


ZALECANY WIEK GRACZY:

Od 3 do 8 roku życia.
W przypadku młodszych dzieci zaleca się złożenie 4 robotów przed rozpoczęciem gry, aby dzieci mogły zapoznać się z elementami składającymi się na pełne roboty.
 

CELE EDUKACYJNE:

  • Umiejętność nazwania, identyfikowania i rozróżniania dziesięciu podstawowych
  • emocji, które kierują naszym zachowaniem.
  • Nauczenie się wyrażania emocji za pomocą różnych zmysłów.
  • Rozpoznawanie i wyrażanie emocji werbalnie i niewerbalnie.
  • Rozwijanie inteligencji emocjonalnej.
  • Poprawa empatii i umiejętności społecznych.
  • Poszerzenie podstawowego słownictwa związanego z emocjami.

SPOSÓB GRY:

SPOSOBY „W PARACH LUB W GRUPACH”

Cele: Wygrywa ten, kto pierwszy skonstruuje robota.
Gracze: Od 4 do 8 graczy*
1. Połącz się w pary lub grupy.
2. Umieść wszystkie części robotów w przypadkowej kolejności (emocje na plecach
powinny być zakryte).
3. Na przemian, pierwsza para lub drużyna: jeden z członków podnosi dowolny
element, nie odwracając go do swojego zespołu/partnera, patrzy na emocję, którą
musi przedstawić i kręci strzałką na kole, aby zobaczyć, w jaki sposób ma ją odegrać.
Jeśli jego zespół/partner odgadnie poprawnie, zatrzymuje kawałek robota. Jeśli nie,
zwraca go na środek.
4. Następnie para lub drużyna przeciwna wykonuje identyczne działania.
5. Każda para lub zespół musi zbudować robota pokazanego na pierwszym
podniesionym elemencie. Jeśli podniesiony zostanie nowy element, nie należący do
tego robota, należy odłożyć go na środek, a kolejka przechodzi na następną parę lub
drużynę.
6. Zwycięża ta para lub ten zespół, który jako pierwszy zbuduje robota.
Będą oni pierwszymi, którzy pokażą swojemu robotowi wszystkie emocje, aby go
ożywić!
*Wszyscy mogą grać razem lub w dwóch grupach po 4 graczy.
Jeśli uformowane zostaną dwie grupy, rozdziel pomiędzy nie koła i dwa kompletne roboty.
Każdy robot ma z tyłu inny kolor, aby ułatwić ich grupowanie.
Jeśli w grupie liczba graczy jest nierówna, można zamiast par tworzyć zespoły.


„TRYB WSPÓŁPRACY”

Cele: Poskładać w całość cztery roboty.
Gracze: Nie ma maksymalnej liczby graczy.
1. Umieść wszystkie części robotów w przypadkowej kolejności (emocje na plecach
powinny być zakryte).
2. Na przemian, jeden z uczestników podnosi dowolny element, nie odwracając go do
innych uczestników gry, patrzy na emocję, którą ma do przedstawienia i kręci
strzałką na kole, aby zobaczyć, w jaki sposób ma ją odegrać. Jeśli uczestnicy gry
odgadną poprawnie, zatrzymują kawałek robota. Jeśli nie, zwracają go na środek.
3. Powtarzaj ten krok, aż cztery roboty zostaną ukończone. Wspólnie wszyscy
uczestnicy zdołają przekazać wszystkie emocje czterem robotom, aby je ożywić!

 

Wiek: 3+, 3-8

Liczba graczy: 4+, 4-8, grupa

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

DZIAŁANIE SKLEPU

30-04-2025Wyświetleń: 1507

Wszystkie placówki publiczne, gdzie nabywcą jest miasto, gmina, powiat itp otrzymują od nas faktury z odroczonym terminem płatności.

Po złożeniu zamówienia niezwłocznie przystępujemy do jego kompletowania.

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ